Aktualności

Godziny pracy sekretariatu

Informujemy, że do dnia 17 sierpnia sekretariat KZE będzie czynny w godzinach od 9.00 do 13.00 a od 20 sierpnia od godz. 8.00 do 15.00. Pozdrawiamy wakacyjnie 🙂

Wspomnienia z wycieczki…

W dniach 11. – 13. czerwca 2018 r. uczniowie klas V – VII wraz z wychowawcami wybrali się na trzydniową wycieczkę: Kraków – Zakopane – Wieliczka. W poniedziałek zwiedzaliśmy Kraków: Barbakan, Brama Floriańska, Rynek, Kościół Mariacki, Zamek na Wawelu to tylko niektóre atrakcje odwiedzone przez naszych uczniów. Pani przewodniczka w bardzo ciekawy sposób opowiadała historię

„zaWODY dla Afryki” prezentacja UNICEFU

Nasza szkoła uczestniczy w projekcie UNICEFU. Niektórzy uczniowie startowali nawet w konkursie na Kodeks Oszczędzania Wody.  12 czerwca 2018 uczniowie klas I-III wzięli udział w prezentacji, której hasłem przewodnim były „zaWODY dla Afryki”. Dzięki niej dowiedzieli się jak ważna dla naszego organizmu jest woda, jakie są zasoby wody na świecie i jaką pomoc niesie organizacja Unicef.

Czytaj dalej

„Znaj Znak – 100 lat historii Polski w symbolach na 100. rocznicę Niepodległości” – konkurs historyczny w klasach IV-VII 5 i 6 czerwca 2018 r. to kolejny etap przygotowań naszych uczniów do finału obchodów 100. rocznicy odzyskania niepodległości w listopadzie. Tym razem stał się nim prestiżowy konkurs historyczny pod patronatem Instytutu Pamięci Narodowej. Udział w

Cała Polska czyta dzieciom!

W ramach ogólnopolskiej akcji „Cała Polska czyta dzieciom” gościliśmy dzisiaj: wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z wychowawcami, pracowników Miejskiej Biblioteki Publicznej wraz z v-ce dyrektorem Pawłem Górniakiem, mł. asp. Damiana Łasaka- dzielnicowego w KPP oraz v-ce prezydent Ostrowca Świętokrzyskiego p. Marzenę Dębniak. Obejrzeliśmy ciekawe przedstawienie i wysłuchaliśmy fragmentu książki ” Nela –

Mamy podium!!!

Miło nam poinformować, że uczeń naszej szkoły Kewin Wańdoch zajął II miejsce 🏅🏆na dystansie 1000 m w Lekkoatletycznych Mistrzostwach Ostrowca Świętokrzyskiego🏃🏃🏃. Serdecznie gratulujemy‼👏

Dzień Rodziny

W sobotę 26 maja świętowaliśmy w naszej szkole Dzień Rodziny 👨‍👩‍👧‍👦To było wyjątkowe popołudnie pełne radości, zabawy i pozytywnych emocji ❤💛💚💙Dziękujemy wszystkim za wspólnie spędzony czas. Oto krótka fotorelacja z tego wydarzenia:

Nasza szkoła na „Żelaznych korzeniach” 2018

W piątek 25 maja 2018 r. cała szkoła ze Słonecznego wybrała się w niezwykłą podróż – w przestrzeni i czasie. Skorzystaliśmy z zaproszenia otrzymanego od Świętokrzyskiego Stowarzyszenia Dziedzictwa Przemysłowego, aby wziąć udział w warsztatach archeologicznych „Żelazne korzenie”, organizowanych corocznie pod koniec maja w starachowickim Muzeum Przyrody i Techniki „Ekomuzeum”. Impreza jest niezwykła, gdyż organizatorzy, archeolodzy

Simply the Best of KZE!

W sobotę, 19 maja w kinie Etiuda odbył się Koncert Galowy „Simply the Best of Ostrowiec”, na którym wszyscy uczestnicy Miejskiego Konkursu Języka Angielskiego „Yes, I can” otrzymali certyfikaty uczestnictwa w finałowym etapie, a laureaci swoje nagrody. Odbiór certyfikatów i upominków przez naszych uczniów poprzedził bajeczny występ Matyldy Szklarskiej, która zaśpiewała utwór „How Far I’ll

Pielgrzymka dzieci do Sanktuarium w Kałkowie

Dzisiaj dzieci z klas trzecich odbyły pielgrzymkę do Sanktuarium Matki Bożej Bolesnej w Kałkowie, gdzie uczestniczyły w uroczystej Mszy Św. sprawowanej w ich intencji.