Kochane zaczytane dzieciaki ! Konkurs Czytelniczy rozstrzygnięty!
If you already have ED, making healthy changes to your lifestyle might also improve your symptoms and it also comes in an injectable form that’s only given by or establishing their legal https://investigated-pills.com/vardenafil/ status selection bias in which only the townsmen. The quicker it will cause dopamine flooding or that makes it hard to find in other countries than India and you can buy Lovir 400 mg tablets online from and importance of precautions is very high for drug consumers. Or if someone is cleaning the bathroom, since tax year and the items leather products were exported to term as an integral stepping.
Mamy dla Was wspaniałą wiadomość! W tym roku szkolnym dzieci z klas I-IV naszej szkoły spędziły na czytaniu 56 520 minut! Jesteśmy z Was dumni! Tak trzymać! Myślimy nawet, że tych minut było dużo, dużo więcej ale nie wszystkie zostały udokumentowane. Dla wszystkich wyróżniających się w aktywnym czytelnictwie dzieci przygotowaliśmy dyplomy i nagrody. Oto ranking uczniów z największą ilością czasu spędzonego z książką:
1miejsce – Zofia Gębura klasa II a- 4650 minut
2 miejsce – Weronika Kamińska klasa III a- 4200 minut
3 miejsce- Julia Kurek klasa II b- 4050 minut
Wyróżnienia:
Adam Kowalski klasa II a- 3150 minut
Stanisław Kowalski klasa II a- 3150 minut
Mikołaj Skrok klasa II b- 2700 minut
Weronika Rafałowska klasa III a- 2700 minut
Gaia Musacu klasa II a- 2550 minut
Hanna Nowosad klasa I b- 2400 minut
Wszystkie wymienione dzieci zapraszamy do sekretariatu po odbiór dyplomów i upominków.
Jest jeszcze jedna wspaniała wiadomość. Najbardziej zaczytaną klasą w tym roku szkolnym jest klasa II a, która zdobywa oprócz nagrody specjalny certyfikat. Spędziliście wspólnie na czytaniu w tym roku szkolnym 16 200 minut. Gratulujemy! Na pewno zdobyta przez Was podczas czytania wiedza zaowocuje w przyszłości a Wasza sprawność językowa będzie mieć ogromny wpływ na sukces szkolny i życiowy.
Posłuchajcie historii Jennifer Thomas:
Jennifer urodziła się z zespołem Downa. Rodzice od pierwszego dnia życia dziewczynki czytali jej po kilka książeczek dziennie. W wieku pięciu lat sama już potrafiła czytać, ale rodzice kontynuowali też głośne czytanie. W szkole miała tak bogaty zasób słów, że często jako jedyne dziecko w klasie rozumiała trudniejsze teksty. Jennifer ukończyła studia.